M-am nascut acum douazeci si sapte de ani la Suceava, intr-o familie frumoasa, de care sunt mandru. In 2005, am fost primul din grupul meu de prieteni care si-a intemeiat o familie, iar in 2007 am pasit impreuna cu sotia mea, Adela Adriana, in prima noastra casa. In 2009 a venit pe lume Alexandru Ioan, care implineste in curand un anisor.
Am studiat la Liceul de Informatica din Suceava, am urmat cursurile Facultatii de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti, iar in prezent imi finalizez lucrarea de doctorat in cadrul aceleiasi institutii – “Strategii de marca pentru destinatia turistica Romania, in contextul procesului de constructie a brandului de tara ”.
In ultimul an de facultate am primit premiul „Studentul Anului in Economie in Romania”, in urma unui concurs organizat de VIP – voluntari pentru Idei si Proiecte.
Am fost membru activ in cateva organizatii non-guvernamentale: Senatul Studentesc A.S.E., Econosofia, Asociatia pentru Protectia Consumatorilor A.P.C.-Romania, Junior Chamber International (JCI). In 2009, am fost ales Vicepresedinte al JCI Bucuresti pentru 2010, fiind responsabil de Marketing & Comunicare si de Parteneriate.
Sunt cadru didactic, membru al Catedrei de Marketing din ASE, avand ca domenii de interes Comportamentul Consumatorului, Cercetarile de Marketing, Marketingul turistic, Marketingul Social-Politic, Marketingul Online. In aceasta calitate, am participat la cateva proiecte de cercetare, la cateva conferinte internationale si am scris cateva articole. Scriu la prima mea carte, care are ca subiect imaginea Romaniei ca tara si a romanilor ca popor. Dezvolt si un curs despre cum sa folosim la maxim Internetul.
Imi place Marketingul pentru ca este un domeniu in continua evolutie si expansiune, necesar dezvoltarii economice, care imi permite sa imi folosesc atat simtul analitic, cat si creativitatea, dar mai ales care ma obliga sa ma autoperfectionez si sa fiu la curent cu noutatile din teorie si practica.
Visez la o Scoala Romaneasca de Marketing influenta la nivel mondial, prin ideile si personalitatile sale.
Am propria firma, aflata inca la inceput de drum, care ofera consultanta de marketing IMM-urilor si care supravietuieste, in ciuda crizei, a birocratiei si a impozitului forfetar. Vreau sa dezvolt marca “Marketing Zoom” – am cateva proiecte online ambitioase legate de domeniul marketingului pe care le voi lansa anul acesta si in anii urmatori.
Le multumesc baietilor de la BroHouse pentru designul logo-ului.