Brand Romania – mai mult decat turism

In 2011 am sustinut public teza de doctorat cu titlul „Strategii de marca pentru destinatia turistica Romania, in contextul procesului de construire a marcii de tara”, sub indrumarea domnului profesor Valerica Olteanu.

Mai jos, cateva idei din teza, folosite la sustinerea in fata comisiei.

Publicitate

One Response to Brand Romania – mai mult decat turism

  1. Olimpia Ban spune:

    Buna ziua ! Si eu am facut cercetari cu privire la brandul de destinatie, cu aplicatii pe Romania. As fi interesata sa vad continutul tezei, poate ca si carte publicata. conf.univ.dr.Olimpia Ban

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat: